Nu ligger det uppe!

Godmorgon! Idag är jag trötter, kunde faan inte sova igår även fast jag var trött. Låg och tänkte på en massa grejor som man kan göra på kvällarna. Ska strax sticka iväg på jobbet. Idag jobbar jag bara till sex så det blir inte lika lång dag som igår. Plus att imorn är jag ledig :D det känns faktiskt skönt som fan! Jobbar ju på lördag. Undra vad man ska hittaa på i helgen då? Blir nog kvar i stan om det inte dyker upp något.

Ahh just nu ligger Marmaris bilder uppe på Fejjan, spana in där för jag orkar inte lägga upp allt här!






Nu ska jag borsta tänderna sedan sticka på jobbet och ta en kaffe ;) som jag har saknat kaffet där hehe//Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0