Hemma igen!

Hello sweden:D känns skönt att äntligen vara hemma nu. Det har varit en lång dag. Resan från Marmaris började halv tio imorse. Jag kom hem till Svall 01.00. Så att jaaaaaaa jag är trött! Stackars tessan som fått köra. Men jag höll henne sällskap hela vägen. Taskigt att somna ju..

Har haft det hur bra som helst iaf, även fast ni era RÖTÄGG haft det jätte varmt här hemma oxå. Vi har iaf haft en sisådär 40-45 grader varmt. Det ni ;) jag berättar mer imorgon och troligen kommer bilder i slutet av helgen. Nu orkar jag inte skriva nå mer..dax att ladda om, gatufest imorn. O lilla jag ska på systemet för första gånge :D:D haha!

Tack för alla grattis hälsningar :) ///Katja



Kommentarer
Postat av: Katja

Välkommen hem stumpan!

Kul att höra att ni haft det bra. Ha det så kul på Gatufesten ikväll. :D

2009-07-03 @ 11:20:26
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0