Det ska föreställa en svensk sommar nu :/

När vädret är såhär då blir jag ännu mera sugen på att åka tillbaka till Marmaris några veckor till. Få lite värme..
Så jag har planerat min framtid såhär, vissa redan bestämda andra inte.
Först och främst blr det Thailand i början på Januari i två veckor. Det är redan klart.
Sedan planerade jag att åka utomlands även till sommarn och då kanske ta 2 veckor då oxå. Vilka är på det förslaget? Jag vill då gärna till Grekland eller så åker jag gärna till Marmaris igen. Men kom ihåg det blir inte bara vila. Nää det blir faan fest..

Sen fick jag ett sånt där infall att jag skulle jätte gärna vilja ut o resa en månad eller kanske två. Gärna till detta ställe:


Hur coolt vore inte det. Sedan kan man se många som varit där och berättar om det. Alla säger att det är helt underbart. Så att detta är min plan. Vi börjar spara nu, sedan får vi se när vi kan fara. Vilka är på??
///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Hollywood hade jag INTE bangat, dit har jag fan velat åka hur länge som helst. Vi kan ju planera saken ;)

2009-07-10 @ 09:43:54
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0