spring 09

Jag är helt DÖÖÖÖ less på alla jävla vinterkläder. Ut med det och in med vårkläderna. Jag har
börjat ana ljusa pastell färger i butikerna, bla ginatricot och bikbok.
Var in på det först nämnda igår och hittade inte bara ett plagg jag ville ha utan en tunika, en kofta,
en t-shirt ett par braxor och ett linne. Om jag hade letat mer så hade jag garanterat hittat
mer men jag stack däriifrån så fort jag kunde. Har ju så dåligt med cash nu:( Men jag
ska möjligen köpa nåt där ändå :) Sedan har jag ju då spanat in skor
från din sko jag vill ha. Stövletter med öppen tå. Hur jävla snyggt är inte
det då? SKIT SNYGGT!! Jag har varit in på Din sko varje dag
denna vecka för att se om dom kommit in och köpa dem på en gång. Men dom har inte det :'(
Funderar på att beställa från internet för där finns dom. Men har ju ett presentkort som jag
måste använda där och det kanske inte går via internet ? I dont know.

Ajja över till vad dagen ska handla om. Ska åka till h-sand och dra en fika med
tess som kommit hem från usa för några veckor sen. Måste ta igen lite
tid med na. Sedan så ska vi springa en sväng på stan. Se
om man kan hitta nåt kanske :P och efter det ska jag
till svärmor och hälsa på. Ska bli trevligt. Det
var ett tag sedan jag träffade alex familj. Ta igen lite missad tid där oxå.
Ajja nu ska jag sprinag och lyssna på Håkan H på högsta volym plus
fixa till mig. Min stora FINNE i ansiktet måste täckas BIG TIMES!
//
Katja <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0