P3 guld galan

Såklart så var det dax att bänka sig framför tv:n för att kika in ännu en musik gala, som jag tycker är mkt bättre än grammis galan.
I princip alla framträdanden jag såg igår var bra men vissa står ju ut lite mer, tex håkan h, timbuktu, maskinen och markus krunegård. Japp så är det! Maskinens framträdande var väldigt roligt faktiskt, dansarna såg ut att ha fått nå spasmer eller nåt haha. Men underhållande. O via Håkans framträdande så kunde man ju se varför han förtjänar guldmicken. Inte konstigt. Dessutom fick han för bästa artist oxå va? Rätta mig om jag har fel. Men jag tror det var så.
En bra gala med i dom flesta kategorier rättvisa vinnare oxå. GRATTIS! //Katja

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag älskade Maskinens uppträdande. Jag blev partysugen. Var ju länge sedan man festade till den låten, haha

2009-01-18 @ 12:51:11
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0