i'm wondering...

sitter och kikar runt lite på nätet. Nu är det farligt nära för mig att köpa en dator :) glädjande nyheter. Men det komma nog bli en sån där lite jäkel. 10 tums eller nåt, har ju hört att dom ska vara väldigt bra om man bara ska surfa runt och så. Det är ju precis sånt jag sysslar med:P

Har även planer på att köpa lite skivor, har kommit in i nån slags "köpa skivor hysteri och lyssna på allt" vilket känns väldigt roligt. Jag menar hur länge sen var det inte man köpte en ny skiva? Nu köpte jag iofs mamma mia soundtracket för nån vecka sen men innan det? Hallå det var ett tag sedan.
Funderar på pcd nya skiva doll domination :), lil wayns nya, och akons nya freedom. Hmm svårt. Tyckte inte att skivorna var sådär överdrivet billiga på nätet heller iaf INTE på cdon. Kanske ska spana in ginza? Vad sägs...då kanske man har lite ny musik till helgen :D :D förhoppningsvis så tvingar jag jossan till svalll hihi. Men en skiva som jag faktiskt skulle vilja ska finnas nånstans. Typ en r&b samlingsskiva. Då har man garanterat some good party music. Jag ska surfa vidare :)

ps: Jag är farligt nära på att köpa en poster på internet. Ni kan nog gissa på vad eller vilken film? ;D jag håller på att bli galen.//Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

JEpp, jepp. Nutz, nutz... ;)

2009-01-06 @ 17:38:57
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0