Dans lärare SÖKES!!!

EYYY har ni tittat på världens bästa programm just nu på tv:n? America's best dance crew, sänds på söndagar kl 18.00 på mtv. Ni som känner mig kanske känner till att jag gillar dans programm a la american style inge jävla svensk skit. Typ so you think you can dance :D i programmet som går nu är ju världens bästa kreograf med, Shane Sparks. Han kan dansa äkta jäkla dans. JAG VILL OXÅ KUNNA NU.............. Men på nåt vi när man bor i sverige så kan man glömma att man komma kunna dansa så.
Jag skulle vart mörkhyad och bott i Amerika. Då jävlar hade ni sett på andra bullar. Spana in klipp på youtube, sök efter programmets namn eller jabbawockeez. Dom går nämligen väldigt långt i programmet. Damn!

Kommentarer
Postat av: carina

måste bara säga.. jag å syrran har börjat dans hipp hopp här i stan nu!! As härlig lärare ;P e på söbdagar.. kom du med ;)

2009-02-15 @ 22:12:15
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0