Tänkte bara säga....

fyyyyyyyyyyyyyyy faaaaaan vad jag längtar till Julafton och ledigheten plus fyy faaan vad nära Thailand är nu. Kan nästan ta på landet. Och jag tycker faan inte synd om er andra för att ni får vara hemma. NÄÄÄ FÖR JAG HAR FÖRTJÄNAT DET! Jag har jobbat boksavligt talat HÄCKEN av mig ;) Och kom inte och säg att jag kommer vara "rosa" nää har ni kanske hört talas om att man kan sola säkert oxå? Jag brassar inte på i solen i 7 timmar med 10 i spf. Nope jag är ljus i hyn (stolt finne) så jag solar med minst 50 spf första dagarna sedan går jag ner på 30 spf. Jag menar hur snyggt är det att bränna sig?

Hellre blek än rosa och flagnig plus större risk för hudcancer!!! INTE COOLT!! Sluta klaga på att jag är så ljus för i helvete..


och jaaa jävligt irriterad. Går på reservtank nu. Ledighet nu tack, älskar mitt jobb men nu får det faktiskt bli lov. ///Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0