Tänd ett ljus OOOO LÅÅÅÅT DET BRINNAAAA!

Hahaha tänkte att jag ville ha en trevlig rubrik :) på min absoluta favvo jullåt dåra. Jag känner mig så tråkig nu för jag vette faan om jag har nå vettigt att skriva. Ska väl upptadera om vad som hänt sen sist.

Vi har varit och fota oss hos Kristoffer Lönnå för lite annonser framöver. Dvs portträtt bilder. Vi kommer nog hamna i ST nästa vecka så håll utkik. Idag har vi haft morgonmöte som vanligt och lite kerastase kurs. Jag ska få bli ansvarig för Kerastaste oxå på salongen så om man har frågor och liknande så kan dom komma och fråga mig. Vilket känns super kul. Kommer förhoppningsvis få gå fortsatta kurser så jag blir mer utbildad inom Kerra. Åhhh jag älskar märket :D då känns det extra roligt.

I övrigt har det väl hänt rätt lite. Jobbar och står i. Idag är det dessutom 1 månad kvar till Thailand <3. Huvva vad jag längtar!

///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0