Livet är hårt som faan!

Eller ska jag säga arbetslivet :) kände imorse att jag hade så jävla ont i benet och började att fundera på om jag hade fått det av sprut faan. Massa olika senarion började cirkulera bla blodförgiftning och att nu döör jag. Sket iaf i det och gick till jobbet idag som vanligt. Men utefter som dagen gick så fick jag mer o mer ont i benet och till slut kunde jag inte stå riktigt utan fick halta. Hela knävecket/knäet är svullet så nu harj ag fått linda skiten. Hehe ja så kan det vara ibland. Men jag hoppas svullnaden går ner nu så jag kan jobba på som vanligt imorn. :) Gud vad roligt det är på jobbet nu men ska bli riktigt skönt med ledighet oxå! Saknar mamma, pappa, syster och mini g!

Mitt knä:


///Katja

Kommentarer
Postat av: Katja

Men aj då! Det där ser inte alls skoj ut... Har du kollat bieffekterna av sprutan? ;)

God Jul! Kram!

2009-12-23 @ 07:28:09
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0