Amen nu tro jag väl...

Hemma efter en lååång dag på jobbet. Har jobbat dagen från 10.00- 20.00. Haft fullt med kunder och det har varit kul som faan men nu är jag slut som artist för dagen. Dessutom började jag med att ta den andra Thai sprutan och guud vad ont jag har i heeela vänster armen. Ändå från höger sida om nacken ner hela vänster armen. Först närj ga tog den så tyckte jag det gick jätte bra för jag kände ingenting efteråt på lääänge. Men trot på faan att det kom på kvälls kvisten. Blääää! Får se hur ont jag har imorn på jobbet.

Hade tänkt sprinag och köpa max men jag vette faan om jag orkar. Tror jag behöver en promenad iaf! Vi hörs mer imorn///Katja

Kommentarer
Postat av: Josie

Okej, men isf skickar jag den med Angelica när hon åker ner efter jul så får du en sen julklapp av mig ;) eller har du skickat min som ett inslaget paket? Nej den har inte kommit fram än, men den kanske inte har hunnit bara. När skickade du den?

2009-12-21 @ 21:34:38
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Katja

Vad du är duktig! :)

Ses imorron!

2009-12-21 @ 21:50:07
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0