Lördagens bravader!

Nu var det återigen ångest dagen söndag. Bläää helgen är över och imorn är det dax för jobb igen och jag har absolut ingen lust med det :/ ajja bara ta sig i kragen och jobba på. Längtar redan till helgen igen haha! Jag är galen :P

Nu i veckan så har jag lite saker jag måste hinna med iaf. Det måste tvättas kläder, köpas mopp och hink plus STOR städas. Fy faan nu måste jag skärpa mig och ta tag i mitt liv a haha! Ska väl försöka hinna med och träna oxå..

Ja återigen till lördags kvällen. Var hur kul som helst. Skakade rumpa hur mkt som helst på olles :) vilket gillas. Sofie drog på efterfest men jag var lite sömning så jag valde att inte följa :P hehe. Nu ska jag se till att fixa o grejja lite här och snart så åker sofie hem så ska väl hinna prata lite oxå. Ajja palla skriva mer..//Katja

JAAAA JUST! Sofie har födelsedags fest på lördag så ni som har lust att hänka, snacka med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0