Dåligt!

Men gud vad dålig jag har varit på att blogga. Har liksom inte riktigt kommit igång än. Iaf igår spenderade jag kvällen med Sofie igen. Vi stack hem till henne och käka köttfärssås med makaroner som vi lagade. Sedan så korka vi upp lite onsdags vin. Gött var det! På kvällen bar vi av mot olles. Det var mkt folk där vilket kändes roligt. Så vi skakade loss lite innan vi åkte på max för att handla käk och sedan ta en taxi hem till min lägga. Så sofie sover så sött här fortfarande medans jag är i princip färdig fixad. Håret kvar haha! Ajja mer inlägg ikväll ;) puss så länge///Katja

Ps: Just ja, har fått tillbaka skatte pengar och jag har blivit sjuk. Kul jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0