wohooo!

Ja nu sitter jag här igen, har inte hunne blogga nå mkt igår inte. Men jag kommer igen idag;D
Carina gjorde mig den stora äran att besöka Svall igår. Mkt trevligt, vi snackade mest och jag blev interjuvad ;) för nå snus shofräs! Tjänar ju en bio biljett på det så why the hell not liksom.

 Idag blir det en sten lugn kväll. Har tvätt stuga nu så att det blir väl att göra undan lite sådant och sen så ska jag bara chilla i min säng. Btw om ni undrar varför den har gneka så mkt så är det för att den har varit påväg att gå sönder hela tiden så NU är den sönder. SKIT SÄNG! Måste köpa en ny men inte faen har jag råd med det inte ;/
återkommer senare gott folk////Katja

Kommentarer
Postat av: Josefine

noooooooooooooo, har den pajat nu ?! OVÄRT, sängjävel. hur gick den sönder btw?

2009-04-17 @ 19:02:15
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0