what?

Har varit och köpt ett par tygskor nu (vita) på H&M, och nu fanns det faktiskt min storlek alltså 38. Så jag är nöjd, 129:- hur bra som helst. Passade även på att köpa ett nagel lack som var lite orange/korall typ. H&M egen. Billigt och bra. Måste snåla in nu.
Har nyss duschat oxå och smörjt in mig med lite B.U.S. Fast jag använder servetter från Loreal sublime bronze. Väldigt behändigt och det kladdar absolut ingenting vilket är helt perfekt!

En hemskt jag upptäckte nu var att det känns som jag är påväg att bli tunnhårig :O men det kan väl inte stämma? Känns som att det är så lite hår uppe på? hmmm nog bara inbillning hehe!

Men ett måste nu är en klippning och jag skulle behöva tona håret oxå, desperat behov :P frivillig?
/////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0