shopping runda!

Har kommit hem nu från alex iaf. Han hade bestämt att han skulle på badhuset idag med en polare men då bestämde jag: NÄE jag far hem till spränkan. Inte orkar jag vänta i tre timmar på honom. Hade dock vart trevligt att umgås lite mer med honom :) får kanske se om det hinns med imorn eller senare i veckan?

Vi bestämde oss iaf för att fara till Dollastore efter jag kommit hem. Jag lyckades handla med mig lite små grejor. Tre smink penslar,en chips påse ;) en ost dipp och smink servetter. Japp det blev det. Biligt som faen. Allt för hundraa spänn. Nu ska jag iaf ut o sitta i solen och sedan blir det mer bloggande...
Förresten är det någon som vet hur man putsar en data skärm utan att få massa streck o fläckar på den? Vad ska man använda sig av?

////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0