shopping glädje

Wihooo har nyss kommit hem från Birsta. Tessan gjorde mig sällskap så jag fick åka i vrål åket ;P kör galning haha ;) nämen det blev en snabb vända eftersom vi var så hungriga. Kikade efter alla klänningar som jag hade hittat på hem sidan men det fanns bara en av dom. Vart lite besviken så det blev icke den MEN MEN MEN, jag hittade jeansen som var svarta med massa hål i. Dom har kommit nu Katja TH dom satt som en smäck så jag köpte dom utan att ens blinka. Så nu blir det inga klännigar (om det nu skulle vara så att dom inte komma in på gina innan helgen haha).

Efteråt så for vi på max o käka vilket var gottigt eftersom vi var så hungriga. O nu sitter jag då här och planerar på att blogga järnet ikväll /////Katja

Kommentarer
Postat av: josefine

så du har kirrat fest outfit till på fredag då ? :D

2009-04-07 @ 20:43:39
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Katja

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Måste in på Gina imorgon!!!

2009-04-07 @ 21:50:00
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0