Shiet!

Vart faen försvann solen nudå? Hmm det är iaf inte så soligt ute längre, den försvinner i molnen hela tiden! Suger pungen. Hmm vad ska jag göra av resten av dagen nudå?
Funderar på att laga lite käk, det blir kassler & färsk potatis med nå grönsaker. Tycker jag lät yummie! Sen ikväll är det dubbel avsnitt av Desperate Housewiwes på femman så det ska ses. Fram till dess får jag väl försöka roa mig på nåt annat sätt. Hade väl tänkt ta fram b.u.s nu när solen jävlas. Shava leggsen skulle väl inte vara helt fel heller. Man vill ju inte se ut som en apa på benen och speciellt inte när man blir lite brun. HUVVA!!!!

Imorn jobb igen då ,har varit skönt med lite ledighet men nu är det tillbaka till verkligheten. Nu är det snart bara 1 månad kvar till gesäll :S:S faan vad nerövs jag är. Vill inte ens tänka på det just nu. Ajja ska roa mig på annat håll nu/// Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0