Påskmiddag 2!

Nu sitter jag hemma hos familjen Sjöström och väntar på att det ska bli käk snart. Är så hungrig. Det komma bjudas på tjälknöl, skinka och så potatisgratäng tror jag att det var. Plus att det kanske kan slinka ner något glas vin oxå:). Gottigt! Jag ska sova här iaf och så får vi väl se när jag far till Svall imorn. Ska hämta farsan imorn på tåget men tänkte dock fara dit tidigare så jag kanske kan se om tessan eller sofie vill käka eller nåt :D jaa!!

Vet inte vad det är med mig men jag börjar känna mig lite yr i bollen och lite febrig :S uscha, jag har inte tid att bli sjuk nu inte...jag måste kolla hur jag mår imorgon. Plus att jag har haft nys attacker ända sedan jag sovde uppe i övik hos familjen Lundqvist och syrran .Dom har ju katt, tror faktiskt att jag är riktigt allergisk mot katter och det har jag aldrig vare tidigare. Har ju för fasen haft katter själv ju. Nyser ju inte heller av hunden vi har hemma. Men av katter JA då jävlar kör jag igång!! Hela natten har jag andats med munnen öppen för att näsan var så täppt. Läpparna var som fnöske när jag vakna på morgonen. HUVVA!//////Katja

ps: Tessan jag tror faaen att familjen sjöströms soffa slår din i skönaste soffan tävlingen ;D hihi

Kommentarer
Postat av: Josefine

hahah ja :D den är så jävla snygg! det var emelie nordlund :)

2009-04-12 @ 18:39:19
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Josefine

haha nepp, mamma fick lov att komma och hämta mig. klockan var väl runt halv ett, så hade vi gått på krogen hade vi gått ut rätt sent ändå :P man kan säga att jag var heeelt borta iaf, haha

2009-04-12 @ 21:35:28
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0