New parfume

Början på nästa månad beger jag och några till från jobbet oss iväg på Showboat. Den kommer att hållas på Birka Cruises, så jag tänkte passa på att köpa mig en parfym där. Brukar ju vara lite billigare där ibland så jag hoppas det är det oxå.

I vilket fall som helst, här kommer dom jag funderar på!


Alla luktar så himla gott. Både J.Lo och Amor Amor har jag haft tidigare fast i olika dofter. J.Lo s parfym älskar jag och just dom som är i serien Glow. Fy fanken vad gott det luktar. Mmmm. Har glow miami hemma både parfymen och body lotion. Dior parfymen längst ut verkar faktiskt vara väldigt bra, lite sötare i doften. Kanske köper den beroende på vad den kostar. Har en känsla av att den kostar ganska mkt oxå. Till sist har vi Mexx parfymen. Den är lite tyngre och som kanske många vet har jag inte ofta tunga parfymer men den där luktade gott som satan. Fast den kanske är bättre till hösten igen? Ajja jag har lite tid på mig att tänka ut vilken jag ska ha. Och tills dess har nog min vardagsparfym (Britney Spears Fantasy) tagit slut oxå.

Vilken tycker ni jag ska köpa?


Perfekt! Använder nämligen inte samma på vardagar och helger. Mina helg parfymer är Euphoria by Calvin Klien(som jag oxå vill ha en ny av) och Glow Miami då. Me like them all. Skulle väl inte ha dom annars.////Katja



Kommentarer
Postat av: Carina

Ohh, ny design! ;) me likey

2009-04-18 @ 22:31:53
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0