Måndag

Hallå allihopa! Nu är jag hemma efter en dag på jobbet plus ett besök hos sofie, hon ville inte vara ensam ikväll SNUTTAN! Iaf dagen på jobbet har gått bra, hade elin imorse och kortafton gick super smooth...har dock haft en lite jobbig dag idag. Mitt huvve har haft nå jäkla migrän känningar och jag har haft så JÄVULSKA ONT i magen! Jag kanske är påväg att dööö!?!?!?!

Iaf efter jobbet åkte jag hem till Sofie och det lovades köttfärssås och makaroner. Vilket inte lät helt fel direkt :D och gott blev det. Jag är fortfarande mätt, hade tänkt käka dipp och riskakor men blev det av? Icke sa nicke, var så mätt. Ajja ska tvätta bort sminket nu...sedan blir det sängen! Godnatt på er////Katja

ps: imorn ska jag färga håret ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0