Make the red stay!

Jag tänkte dela av mig av mina visa ord tänkte jag innan jag försvinner ut igen i solen :)
Som rödhårig så tänkte jag att jag ska dela med mig lite av små tips som göra att den röda färgen ska hålla längre.
Först och främst ett färg shampo och färg balsam vilket är VÄLDIGT självklart annars kan man inte garantera att färgen håller. Mina favoriter där är Kerastase färg serie och så Rostedts produkter (dom har ingen specifik färgserie men ingen drar färg ändå, förutom detox det är djuprengörande. Använd inte den som rödhårig!) Sedan kör jag dessa produkter i bilden. Länsgt till vänster hittar vi ett färggivande balsam kan man säga som heter Fire red från Revlon. Låt sitta 3 minuter och skölj sedan, watch out, den är SUPER RÖD! I mitten hittar vi ciment thermiquen från Kerastase som är ett värme skydd som behåller glansen och skyddar mot plattänger, fön m.m. Luktar citrus ;) Längst till höger hittar vi Chroma Riche oxå den från Kerastase. Det är min absoluta favvo. Den ska fönas in i håret oxå, sätt i den efter värme skyddet. När du sätter värme på den aktiveras "bling bling" diamanterna som gör att det blir JÄTTE GLANSIGT! Åhh den är så bra... Så alla rödhåriga där ute, här har ni mina tips!
 Nu blir det solen igen med sofies mode ;D /////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0