I feel weird.

Dagen har gått lite segt idag faktiskt. Jag har mått konstigt hela dagen med typ migrän känningar och ont i magen. Jag har ju mens men inte faen känns det såhär iaf. Skumt! Huvve värken har gått över men magen spelar rabalder med mig. Fick dessutom reda på att alex har fått kräksjuka :S och han fick det efter han hade vare här i söndags :S:S:S jag kan inte ha det nu heller. Jag ska byta alla lakan och allt. Nu blire till att skura och skit. Om jag har oddsen på min sida så blir jag inte dålig. Är ju som sagt aldrig sjuk typ. Immun försvaret är på topp. Men jag tror det blir vitpeppar korn imorn kan jag lova. AAAAH just kära vänner, ni som bloggar via blogg.se kan ju se att på första sidan har dom en kampanj där man försöker få skådespelarna från Twilight att komma hit när nya filmen har premiär i november. Så jag uppmanar er alla att skriva på !!!!! Ni vill väl att jag ska få träffa honom va? 

Sitter iaf här nu och funderar på att slänga i mig lite mat. Lyssnar på Hives nu oxå ;D that's good shit! Jag återkommer lite senare kära vänner///Katja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0