Here you go now!

Nu har man då slutat jobba för dagen och det har gått jättebra. Har haft full rulle på jobbet hela dagen och visst fan har jga dragit in pengar oxå ;D så jag är NÖJD!

Sitter här i väntan på kvällen, ska se vad man ska göra nu eller snarare vart, när, hur...det löser sig iaf. Här ser ni nu en bild av mina nya solbrilloe a la H&M och min nya hårfärg i ett annat ljus. Vad sägs? Visst är det lite annorlunda än tidigare? Men jag gillart! Måste få i mig lite käk strax och städa lite...ajja ha det bra nu allasammans. Bli inte för fulla ungdomar ;) ////Katja

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oooh katja goes hot! ;D

2009-05-01 @ 09:47:36
URL: http://linneafager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0