hemma, äntligen!

Ja då var man hemma igen då. Känns jätteskönt :) som vanligt hade jag otur med bussen idag som jag förjämnan har. När vi hade kommit till hsand kommer buss chaffören upp och säger att vi måste byta buss för att hjullagret på ett däck har lossnat så det finns risk för att det ska börja brinna :s ja vad fanns det att göra? Man kunde ju inte direkt säga:NÄÄÄ JAG TÄNKER INTE BYTA BUSS FÖR FAAN. Ajja vi for iaf vidare till ett garage och bytte buss vilket tog 25 minuter och sedan att lasta över allt gods han hade.  Så sammanlagt blev vi tjugo minuter försenad (han körde in 5 minuter iaf).

Nu har jag tagit mig en välbehövlig dusch och så har jag bastat i en timme nästan :D faan vad skönt! Man får passa på när man är hemma. Ligger i sängen nu med ville kille här. Han hänger efter mig hela tiden eftersom jag aldrig är hemma. Han kom springandes ute när jag kom med svansen viftande. Ni måste få se en bild på honom sedan :) lägger in den imorn !!!

Sedan har jag ett problem. Jag har typ finnar på ryggen men inte såna som man får i ansiktet typ. Alltså detta är VÄRRE! Det är som nästan bölder som knappt går att klämma. Jag tycker att det är jätte jobbigt. Får ju komplex för det :( vad ska jag göra för att dom ska försvinns? Det ploppar upp nya hela tiden så fort man vaknar typ. Dock har rostedt body wash med mint i funkat. Typ lite läkande. Men jag vill ha nåt som gör att problemet försvinner helt. Washen gör att det försvinner bara medans jag använder det. HJÄLP!!!!!!!!//////Katja 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0