helt lost

Nu är jag hemma igen..känns som att jag har jobbat konstant nu :P har haft fortsatt kurs idag och den har varit väldigt lärorik. Känns som att man kan hur mkt som helst nu. Idag gjorde vi iaf ritualer på varandra, det var såååååå himla sköööönt!!! Jag somnade nästan till i shamponeringen. Hade massage i stolen plus i hårbotten, kan det bli bättre? Plus en filt på det. Då låg man gottigt. Plus att man har fått upp ögonen för fler kerra produkter vilket är super. Man hittar ju alltid sina favvos och så kör man på dom. Men nu jäklar har jag köpt lite nytt..

Omg orkar knappt skriva nå mer nu, jag måste nog äta sedan ska jag ta en tupp lur. Fy faen vad skönt! God dag på er!!!!///En trött men nöjd Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0