Funderingar!

Haha mamma är lite lustig. Hon har börjat undra vad jag önskar mig i 20 års present ;D det är iofs bra att vara i god tid. Så min hjärna har gått på högvarv så jag har kommit fram till dessa saker:

*Digital kamera till utlandsresan såklart!
*En dvd eventuellt:P
*Presentkort på nån massage/nagelförlägning
*Presentkort på Make up store funkar JÄMNT!!

Låter detta bra eller? Digital kameran tycker jag lät väldigt lockande till sommarena alla fester. Hell yeah! Och nagelförlägning. Tänkt vad snyggt när man är brun och snygg:D tror faaen jag gör naglarna ändå innan vi far iväg i juni.
Btw brudar titta på sista minuten resor för april månad dock, då kosta det 1700 ospec till kreta :D:D hoppas vi får tag på så billiga resor i Juni :D:D:D hoppas! ////Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0