fredag

jaha då var denna fredag över igen snart då :P det har varit en bra dag på jobbet. Sålt lite Kerra, så nu jävlar kör vi! En väska vill jag ha...solbrillorna vore inte heller fel. Men annars har väl dagen både haft gott och ont med sig, men så kan det ju vara ibland. Har iaf spenderat kvällen hos Sussie o Matthias plus anna m som var min dejt för kvällen. Vi käkade tacos och drack nån cider. Det var så trevligt så. Satt vi där och titta lite på Trojan som förövrigt jag fortsätter att se här hemma ;) där har vi en hunk varning. Sådana filmer gillas.

Hade tänkt att försöka kliva upp tidigt imorn för att hinna städa osv här hemma. Sedan måste jag kliva in i duschen oxå. Det är jobbigt på morgonen. Har typ i princip slutat att duscha på kvällar. Det gjorde jag jämnt förut. Önskar att jag fortfarande hade kraften kvar att göra det. Hinner aldrig. Sitter fast klistrad vid datorn hela tiden nu ....så därför får mornar funka för mig. Undra vad jag ska ha på mig imorn på jobbet???

ska äta upp några smulor chips o sedan lägga mig, NATTEN!!///Katja

Kommentarer
Postat av: Carina

Tro vad det kan vara som är så intressant vid datorn då?! ;)

2009-04-04 @ 00:49:25
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0