Fiesta

Ska snart börja sminka mig lite och förbereda lite inför resan upp till Övik. Det blir såklart fest ikväll med Angelica, Jossan och Mia. Vi får väl se vart vi till slut hamnar ute nånstans. Det ser vi väl vart det är mest drag!

Ska iaf dricka tania vin ikväll vilket var väldigt länge sen. Får väl se hur mkt man måste hinka. Det är ju inte så starkt jag brukar dricka men men ;D kan va gott att ha lite sötare vin ibland. Och ute på krogen får det nog bli en mojito. Det var så gott förra helgen så jag är sugen igen. Min klädsel ikväll komma bestå av mina nya svarta jeans med hål, mina skoletter med öppen tå ;) och något linne. Har inte bestämt vilket än.

Nu ska jag måla mina naglar. Dom ser förjävliga ut nu med massa färg o skit. Uscha! vi hörs mer imorgon puss på er//Katja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0