lördag

jag tänkte hålla er uppdaterad om vad som händer i mitt liv denna vecka. Eller snarare sånt som har hänt.

*Såklart har det varit jobb hele veckan lång. Tisdag var jag ledig så jag tog en sväng till alex och hema till mamma. Mysigt.
* Det har varit avskeds middag på olles i fredags med gott käk och något sånär med alkohol. Så huvudvärk idag har man så det räcker och blir över :P
* Jag har färgat håret IGEN! Men färgen är så jävla snygg. La på samma färg som jag hade haft förut i hela håret och så vävde vi några koppar slingor oxå. Lite mörkare under luggen blev det a. Skit bra färg. Bild kommer senare.
* Sitter på jobbet nu och ska jobba till tre :P känns sådär idag när huvudet inte riktigt vill hänga med. Sen blir det avskeds fest och en sväng med alex.
/ Katja

Kommentarer
Postat av: gilde

heeey! ;)

jag har skaffat blogg nu jag med ;) hehe

www.gilde.devote.se ;)

2008-09-21 @ 00:20:01
URL: http://gilde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0