lill lördag

idag har varit en väldig händelse rik dag :) jag har varit i byn och fikat lite med lina tess och carina. Lina har nu bara sju veckor kvavr tills barnet kommer ! Spännande att nån i ens närhet ska ha barn . Vi vandrade omkring lite och kika men hittade inget speciellt. Åker trots allt till övik imorn så där lär man hitta lite mer saker . Ska bla köpa en present till syrran som fyller arton på fredag :) tiden går fort nu alltså.

Nu sitter jag iaf hemma hos tess och vi ska käka lite tacos och dricka lite vin. Iaf jag och tess för lina blir det ju lite svårt :P. Nä så jag ska säga lite hej då till henne nu eftersom hon var till usa i slutet av månaden och jag kan nog inte vara med på avskeds festen :( men förhoppningsvis hinner jag ! ajja nu så har jag inte tid att skriva så mkt mer..Eller jo just en shoppinglista som ska inhandlas till hösten !

*Rutig skjorta eller klänning från verro.
*Korta fejk uggs från euro skor
*Party shoes from somewere;)
*Jeans från bikbok
*Mineral foundation från loreal eller id.

Det var väl allt för nu.. Kommer säkert bli MINST tio punkter till

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag hade jätte trevligt :) det skulle vara jättekul om du kunde komma på avskedsfesten, hoppas.

Kommer iaf att sakna dej <3

2008-09-12 @ 00:59:21
URL: http://thereseinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0