Frukost



Har varit uppe med tuppen imorse, närmare bestämt vid 6.20. Hade tandläkar tid 7.20 i kfors. PÅ MIN LEDIGA DAG :S drygt men vad gör man inte. Har tandläkar skräck med det är bara ta sig i kragen och masa sig dit. Det var i övrigt mitt sista besök innan jag måste betala och då fick jag en present :P en necesär med en tandborste, tandkräm, två tuggummin och tandtråd haha :D men tecknade iaf ett avtal att jag betala 360 varje år och då får jag bara betala det för alltihopa. Det är great det! Man måste väl göra upp så att man går dit på rutin en gång om året. TYVÄRR.

Jag tänkte iaf att när jag komma hem så kan jag lägga mig och mysa med morsan i sängen men inte då, nu är jag pigg som en lärka. Så jag har ställt mig och laga ihop frukost. Baguetter i ugnen och kokat ägg till oss. Så snart blire frukost dax, bra det för jag är hungrig som en varg. Mamma och jag åker iväg till svall vid tolv för hon ska färgas och klippas idag så vi tänkte hinna gå på stan en sväng innan. Myyys! Även fast jag börjar bli pank redan :S men ikväll blire iaf middag med pm mattias och vi har ingen aning om vart vi ska käka. Men det blir nog väldigt trevligt. Jag kan dock inte unna mig något glas vin för jag måste hämta pappa från tåget halv tolv ikväll. Ajja vatten sounds good!

slut på inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0