Tokyo jane nr2

redan helg :) det hinner gå så fort men det är alltid trevligt med lite helg. Angelica kommer till svall idag så vi ska mysa ute ikväll. Sitter hos alex nu och ska strax bege mig till spegeln och lägga på lite spackel. Känner att jag har nån finne påväg upp :O.
Har iaf nu skaffat mig ett nytt tokyo jane armband, ett i läder med två små berlocker på :D jättefint. Fick dock inte tag på nåt svart utan dom hann ta slut innan jag hann dit! Så det bidde ett vitt. Ah just har hunne köpa lite nya kläder i veckan. En grå tröja som man kan ha som klänning, ett par glansiga tights (inte i skinn eller latex), och en svart klänning med ett axelband som är en hit i höst tydligen.

Köpa lista idag! (Eller titta lista iaf)
*Ett svart midje skärp från Gina
*Titta efter ett par lårhöga stövlar (lär inte finnas här)
*Jacka
*Något smycke av nå slag
*Vin öppnare ;)
ha en bra helg. Det ska iaf jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0