A mommy :)

wihooo det har hunne hända mkt nu. Lina och micke har fått en bebe. En liten tjej blev det iaf :) så spännande. Jag trodde hela tiden att det skulle bli en pojke. Men icke sa nicke. Återstår att se vad namnet blir.

Åker väl upp så fort som möjligt när dom fått ordning på allt och radhuset är fixat. Spännisch.

I vilket fall som helst har jag gått och blivit sjuk så jag är väldigt förskyld nu vilket suger. Men jag lägger inte av och festar för det för nu är det födelsedags fest i hsand idag :D:D wihooo

KISS/Katja

Kommentarer
Postat av: joulin

döpte dom den inte till Tilja? Har för mig Carina sa det :) KRYA PÅ DIG!

2008-10-27 @ 13:52:10
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0