Nyårs kryssning?

Jag har ju hej vilt bara kommit på denna ide faktiskt. Nyår är ju nåt som måste planeras in nu snart. Alla verkar ju det ha fixat :S man blir ju lite stressed. Men då började jag fundera på om man inte ska fara iväg på en finlands kryssning på 24 h:D...det tycker jag lät som en helt super bra grej så nu sitter jag och surfar på deras hemsida för att hitta lite priser osv men det är lite halv luddigt så det bästa är ju om man går in på silja line butiken eller vad man nu ska kalla det, i svall. Men jag måste veta lite hur många som är intresserade av att hänga på? Så intresse anmälan hit TACK! och det ska vara ett stort gäng som far och vi måste nästan snart boka det isf. Men hör av er peeps////Katja

PS: Jag tyckte att det vare en grym idé...

Kommentarer
Postat av: carina

du vet att ja e på om vi kommer över nått rimligt pris ;P

2008-11-23 @ 15:46:41
URL: http://gilde.devote.se
Postat av: Josefine

Åh det låter skitkul! Har jag inget annat planerat vill jag me :D

2008-11-23 @ 17:12:07
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0