tillbaka i sverige...

nu är jag tillbaka och det är väl både bra och dåligt! hade gärna vela stannat och sola en vecka till om det hade varit i grekland eller något annat land än turkiet! bläää...inte igen..för mkt turkar och skit..LÄMNA MIG IFRED FÖR FAAN!

men partyt har man väl inte kunna klagat på haha...det blev mkt kan jag lova,men inte blev jag bakis för det! Snittet på sömnen in våran klass ligger väl iaf runt 4 timmar haha så man kan ju bara tänka hur mkt fest det har blivit!

vad shoppade jag då? ett flätat läder snöre som jag kan ha runt skallen, två björn borg trosor, ett par björnborg kallingar och så en fotlänk..inte mkt men shoppingen var som sagt sämst där.. ALLT VAR JU SÅ HIMLA ÄKTA! NOT!!!!!!!!

men nu sitter jag iaf på alex och väntar på att han ska komma hem..det var tre veckor sen sist jag träffa han nu..saknar honom så. vill ju ha lite nam nam oxå haha ;) men bilder kommer lite senare men jag kan iaf hänvisa till resten av brudarna i klassen..dom lär ha saker utlagda på både bilddagboken och bloggar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0