hyffsat less och rastlös!

hela helgen har varit typ händelselös! Ja iofs förutom fredagen. Sminkade mig på makeup store, det blev så himla fint. Turkost och pistage grön var färgerna. Så himla fin. Lägger upp en bild på det sen! Sen bar det av mot spränkan för studentfest för tess. Som nu har tagit studenten från nordvik. Det var sjukt trevligt men det var synd att jag inte kunde dricka så mkt för jag skulle köra tidigt dagen efter!

Lördag och söndag blev det jobb. Fick köra till övik hemifrån i lördags och köra hem efter jobbet! Faaan vad nice det var! Älskar att ha körkortet! :D tihi...söndagen på jobbet var iaf så JÄVLA tråkig för det var SÅÅÅÅÅ lite folk. BORING! Så jag var så himla less hela söndagen och efter det skulle jag klippa fyra st så jag var inte hemma förrän nio på kvällen :( drygt! Men lätt värt cashen! sen aå saknar jag alex så mkt..faan det är drygt att vara ifrån varandra i tre JÄVLA veckor! SEn så träffas vi som tur är när jag kommer hem från turkie;D men sen är det tre veckors uppehåll igen. Han kommer inte ens på min student för jävlarna inte låter han få ledigt! HATA LUMPEN!!!!!!! men jag kan ju inte göra så mkt åt dig, förutom att gilla läget (ARG MIN) ajja nu ska jag gå på stan och köpa en mineral foundation och ett linne tro jag ;)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0