SATC

Igår var en wonderful day ;) jag fyllde 19 år :D men det var absolut inte som en vanlig födelsedag, tillbringade den nämligen i svall där jag varken har mina gamla vänner (förutom joulin:D) eller mina parents och syster så det blev alltså inga presenter igår förutom en klocka som jag köpte för farmors födelse pengar :P den är skit snygg. En vit regal klocka med guld ur och bling bling runt klockan :D fett nöjd. Bild kommer .....

så efter jobbet igår gick jag, therese, frida och käkade på bk. Drack ett glas vin ute SÅÅÅ MYSIGT! sedan så bar vi av mot svenssons där vi tog en drink var innan det var dax för filmen sex and the city. Det var en sjukt rolig film men det var FÖÖÖR lång. Alltså när det hade gått en och en halv timme borde den varit slut. När filmen är som bäst ska den sluta tycker jag. Inte dra ut på det. Men den var både pris och sevärd. Men ladda upp ordentligt med gotta om du ska se den. Annars  tar det slut ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0