bajs!

har haft en ledig dag idag från jobbet vilket känns otroligt bra :) så jag åkte till mor o far igår kväll pga att mina släktingar från skövde kom på snabb besök. Farmor, faster, KG och kusinen min. Mkt trevligt, hann ju inte träffa dom så mkt men jag får se till att besöka dom framöver.

I övrigt så har dagen varit soft. Köpt två biljetter till Gatufesten för 1300 spänn drygt att betala kan jag säga :/ men jag får lite pengar tillbaka va syster för jag la ut lite åt henne. Så jag hoppas att det är värt pengarna och att det blir kul, men som sagt det är vad man gör det till :).

Idag har även varit en sådan dag jag är less på att jag fyller år på fredag och att jag inte kan fira den med NÅN! Alla vänner och släkt är inte här. Skulle helst av allt vilja bli väckt på morgonen av mamma som kommer med paket och tårta sjungandes. Men så blir det inte. Sedan har jag en person som tycker att födelse dagar inte är viktiga att fira. MEN DET TYCKER JAG.....jag vill bli uppvaktad jag VILL ha paket m.m. Man är aldrig för stor för att fira födelse dagar. PUNKT!
Men i vilket fall ska jag på bio med Joulin på fredag och kanske middag? Sen får vi se...så det blir lite firande iaf :D jag blir inte helt ensam. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0