Ulvön!

denna helg har varit helt perfekt! Jag har varit ute med båt heeeela helgen lång! Dessutom har jag haft "lång ledigt". Jobbade inte  fredag hoho! Åkte upp till övik vid ett tiden på fredagen..stosade runt i en och en halvtimme på stan och käka o greja, så som jag har saknat staden :') sedan så blev jag upplockad av jossan så for vi hem till dom och for ganska fort ut med båtenc ut till Ulvön! Vi var bra hungriga när vi kom fram kl sex men det  blev inte käk förrän senare på Alma gränd! Det blev pizza för min del, fy fasiken vad göööött det var :) sen så blev det lite fest naturligtvis på kvällen, men vi kom igång lite sent men det ordnade upp sig till slut..ja det blev iaf rätt mkt att dricka hehe :P och jossan tog sig ett besök i kändis båten hoho ;)

Lördag vaknade jag halv sex av att det var stekande hett i båten. Hade sove i tre-fyra timmar drygt men jag var pigg pga värmen. Så jag låg en stund och väntade på att jossan skulle vakna vilket hon gjorde vid halv sju snåret! Så vi bestämde oss för ett morgon dopp i det spegel blanka vattnet :) det var så mysigt MEN kallt som faan i vattnet! Jag tvättade även håret i vattnet tihi! Resten av ön vaknade vid nio tiden av att vi hade gall skreke en del hahaha som jossans mamma sa :P Vi tillbringade dagen med mkt sol och bad och lite läsning av min gossip girl bok :D läs lusen vettu! Sen så gick vi en sväng upp på berget så man såg ut över ulvön..så fint! Och på kvällen blev det såklart fest..men dock så kom vi inte in på alma gränd :@ det var fullt..bajs barn! Sånt gillar vi inte alls.



På söndagen vaknade vi lite senare, vid åtta närmare bestämt :) man fick lite sömn iaf. Jossan tog sig ett morgon dopp för att hon höll på dööö av svett och så mådde hon inte helt prima :P men sen efter blev det mkt bättre. Vi åkte iaf iväg till Trysunda/björnviken vid tio tror jag och så spenderade vi hela dagen där..såå himla skönt men lilla jag brände mig i ansiktet och mellan brösten, jag tänkte att nämen det är lite molningt och då behöver jag inte smörja så mkt men det var feeel tänkt.. Har köpt hawaiian tropic aloe vera gel nu iaf. Det svalkade väldigt skönt. Iaf så åkte jag hem igår kväll och nu är jag på jobbet. Såklart är det strålande väder ute men jag får inte ta del av det.. Men imorn är jag ledig men då blire bara o packa. Flyttar in i lägenheten nu i veckan :D:D:D:D så nice! 2minuter till jobbet, jag klagar inte !

Som sagt jossan om det blir fler båt turer ring mig för jag hänka väldigt gärna på :D så du vet tihi. Btw bilder kommer i slutet av veckan. Förhoppningsvis funkar det nu:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0