The D day!

wohooo då var det äntligen dax. Jag tar mitt pick och pack och flyttar till rådhusgatan 33A. Det känns superb, men det enda negativa och tråkiga är att jag måste packa och sen packa upp. BAJS! Det gillar jag inte alls.

Har iaf packat det mesta nu och så ska jag troligtvis få hjälp av joulin och bära. Sen slipper jag köra bil ensam hoho.
Speciellt i svall är jag lite extra rädd:S
I vilket fall har jag världens bästa hair day today. Jag la mig med handduks torrt hår som jag brukar men i morse vaknade jag med världens vågor. Ni vet som man är i håret efter stranden en dag (ALLA andra förutom jag). Det enda jag behövde göra var att göra några plattångs lockar, spraya lite pm spray och salt vatten spray så var det klart:D Så nöjd. Förhoppningsvis kommer det in en bild i slutet av veckan ;)

hane gött! SNART HELG!!!!! och jag vet vad jag är sugen på iaf ;)

Kommentarer
Postat av: joulin

det gick ju bra med flytten! jag gillar att packa upp grejor :D haha och jag tycker du kör bra i sundsvall! :D

2008-08-01 @ 01:51:14
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0