Tåg förseningar

Nu har jag spenderat helgen i Östersund hos Carro. Kom hit i fredags. Mitt tåg skulle åka 11.52 men eftersom jag heter Katja så var väl såklart tågjäveln försenad till kl halv tre!!!! Eller föresten kvart i tre. Min vanliga otur:@.

Det var tydligen nån bran eller något i fränsta som gjorde att det blev räls fel. Så jäkla typiskt. Men som tur var hade jag inte så jätte bråttom. Pengarna för den biljetten ska jag oxå få tillbaka. MEN i form av rese checkar. Men det är ju tur att dom kompenserar för det! Tur för dom. I vilket fall så har jag haft en mysig helg här uppe förutom att det har varit skit väder. Vi har gått på stan och shoppat lite, jag köpte faktiskt två kokböcker :). Sedan så har vi varit och sett Mamma Mia filmen på bio. Den var mycket bra. Dom sjöng en hel del iaf!

Men nu är det strax dax för hemfärd. Vid fyra tiden närmare bestämt. Hur ska jag då sammanfatta denna lediga vecka? Den har varit helt okej faktiskt förutom att mina planer för att sola hela veckan har inte gått så bra eftersom vädret har varit SKIT! Såhimla typiskt. jag ska alltid drabbas av otur. Men det är väl antagligen för att jag heter Katja. Perfekt! Tack så mkt vädret :@ (morr)

Kommentarer
Postat av: Josie

Oj, du blev verkligen kär i de där skorna :P



Yes, imorgon börjar jag jobba.

2008-07-13 @ 14:20:35
URL: http://thejosie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0