en helt vanlig måndag

Idag var då första dagen på min semester :) så skönt faktiskt. Men vädret har väl inte varit så jätte varmt, mest bara soligt och såklart blåsigt när man spenderar den i h-sand. Först och främst sov jag till kl tolv...det är för länge för min del. Får så himla ont i huvudet om jag sover så länge :/ så dagen började med en sur katja och en sur alex för att jag blev sur på honom. Men sen så gick det över. Jag bjöd honom på lunch på rutiga duken. Man säger ju att bästa sättet att fånga en kille är via magen ;) och det stämde idag. Det blev iaf en sallad. Efteråt bjöd alex på glass på donken där vi satt utanför och "glassade :D" i solen! Resten av dagen har vi inte gjort så mycket. Tittat på film och bara chillat.

Vi får hoppas nu att det blir bättre väder imorn och resten av veckan. Jag MÅSTE SOLA NU! Är så himla blek. Har typ inte fått någon solglimt denna sommar känns det som. Men så blire när man tjänar cash ;) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0