Den oroliga klumpen

Veckan har börjat igen...känns som att jag inte haft någon helg. Den har gått för fort :/ men iaf helgen var völ som sagt inte som jag hade tänkt mig det blev lite fel helt enkelt men nu är det löst men jag står fortfarande i skuld till både en tjej och en kille. Ajja jag går iaf fortfarande och tänker på det här..med en stor klump i magen. Usch vad hemskt...man vill ju aldrig såra någon man älskar! SUCK JAG HATAR MIG SJÄLV JUST NU!

Ajja nog om det, till helgen som komma blir det lång ledigt så då hade jag nog tänkt följa med på en båt färd :D så himla trevligt..det var år och dar sedan jag åkte båt. Men innan jag beger mig upp till övik blir det nog att åka hem en sväng på torsdag packa mina grejor som jag har hemma och rensa ut mitt gamla rum..nu kommer det inte längre vara mitt..1 augusti flyttar jag in bakom stadshuset :) känns super. Ska nog ta mig en sväng till dollarstore och köpa tallrikar och annat små tjafs jag behöver. En stekpanna skulle nog inte sitta fel. Min syster har nämligen alla dom vi hade i övik :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0