Urkult

Det blev trots allt en liten snabbvisit till kultan igår. Det var mkt trevligt faktiskt. Vi kom dock inte fram förrän vid se men det tyckte jag räckte gott o väl :P
Vi mötte iaf upp alla "nora bor" och partade loss litegrann. Drack några gin long drinks MUMMA! Käkade lite thai och softade bara. Helt okej för min del :) Köpte lite smycken oxå. En jättefin silver ring och ett par örhängen. I trä var det visst bestämt :P men det var skit snygga iaf. Köpte även ett armband åt min pojkvän som ska bevisa vår kärlek till varandra :) och så fick jag ett av honom tihi.

Ja nu iaf ska snart militären åka tillbaka och jag ska väl kanske åka hem till morsan en sväng tror jag :) saknar mamma litegrann och sen så fara ner till svall och packa upp i lägenheten (det ser förjäkligt ut) och sen så soooooova! Jag har inte fått mkt sömn inatt. Det blev väl runt fyra timmar. Men det är ju svårt när man är på festival, sover i bilen och har en snygg karl breve sig ;) Ja just det jag ska hämta pappa från tåget inatt vid fyra tiden. Det blir nog skit kul. NOOOOT!

Kommentarer
Postat av: joulin

HAHA det är du visste :D

2008-08-04 @ 14:24:42
URL: http://yojoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0