helgens bravader

ja nu sitter jag hemma hos mamma igen då, var väl tänkt att jag skulle åka raka vägen från övik till svall idag med jag kände att det vore så trevligt att umgås med mamma lite till så jag for hit :).

Helgen kan väl summeras som väldigt rolig och trevlig. Kändes bra att spendera den i övik. For upp igår till tolv tiden sedan var det raka vägen till stan som gällde. Här skulel shoppas :P så det blev så oxå, en concealer pensel och ett par nya lola fransar. Det bidde även en klänning i blått från cubus. Passar bra nu när man är red head. O så blev det tre halsband från ur o penn. Varav två med hjärtan på hehe. Jag har när jag tänker efter en hel del halsband med hjärtan på men man kan aldrig få för mkt. Så bidde det även en svart varm klänning/tröja från vero moda. Otroligt skööön. Velade fram och tillbaka om jag skulle köpa den men det fick bli så.
På kvällen blev det som sagt fest först hos jonna där jag, jossan och sofia befann oss. Senare så begav vi oss till harrys där det var ett jävla drag. Fasiken vad roligt det var där. Mkt bättre än plattan!  Och så blev det sängen vid halv tre tiden.

Idag så tog vi oss en fika på stan eller snarare lunch jag, jossan o jonna+ sanna kom sen oxå. O så en glass nere i hamnen för det var så fint väder. Sen så har man inte hunne med så mkt efter det. Åkte hit vid sex och så äntligen så ringde alex :D:D:D lyckan var total! Som man har längtat ihjäl sig. Har börjast snora nå så kolosalt så jag trodde först att det var pga av en katt för dom verkar jag inte tåla så mkt men jag tror jag är påväg att bli sjuk. Jag har ju vare omkring sjuklingar i veckan både på jobbet och med jonna. Så det vore inte helt omöjligt. Känner mig tung i huvudet och snoret bara rinner. Hyffsat roligt. NOOOOOT! ajja nu så blire spiderman 2 på tv:n och sen sova. Imorn så blire färd tillbaka till svall igen och bara jobba på :) ajja peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0