hangover

ja då var helgens fest bravader slut för denna gång...men visst varne kul allt :) det blev olika former av rose vin "mumma" och gott sällskap! Det bidde iaf förfest hemma hos mig i lägis och som den såg ut i morse glas, popcorn och flaskor överallt. BLÄÄÄ jag hatar dagen efter städet. Men ajja det får jag ta senare :P
Men det hela slutade med att vi aldrig gick ut nånstans hahaha! Men så kan det gå. Bättre nästa gång ist.

Imorse var jag, angelica och jossan bakis såklart. Jossan den lilla lärkan var pigg tidigt så man fick sig inte mkt sömn haha :P men jag tar igen mig ikväll..dåå ska jag sooooooova. och steka lite finsk korv. MUMMA!

ja just nu om nån timma sådär så är jag mörkhårig ja i liknande som ashlee simpson. HOPPAS jag passar lika bra i den färgen som hon gör ;) lite nervis är man allt!
ajja nu blire mer pepsi max tack! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0