Fiesta och Siesta

jag har då inte skrivit mkt nu alltså..men stressig vecka och full rulle hela tiden. Ikväll däremot blir det fest :D:D:D i svall ikväll. Jag längtar så mkt ..har ju inte hunnit tage nån fest runda här sen det blev flytt hit. I vilket fall så kommer jossan och angelica hit :) det blir riktigt nice..men vart vi ska gå är ett mysterium .

Nu är det iaf bestämt. JAg ska åka utomlands vecka 37 med jossan om vi hittar en bra resa med ett bra pris :) jag behöver verkligen det här. Ska blir kul och ätnligen ska man få lite färg :D håll tummarna för att vi hittar en billig resa till grekland eller cypern ;)

Hoppas jag får träffa alex i helgen nu..jag är less på att vänta i två veckor..jag har mina behov och så saknar jag honom så otroligt mkt :'( han har ju haft mkt uppe i boden dom två veckorna oxå så vi har väl hörts via telefon ja låt se nu, två eller kanske tre ggr. Kn ni förstå att jag saknar honom...<3

xoxo katja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0