Blogg torka

nu har jag inte orkade eller hunnit skriva på länge faktiskt men då skriver jag nu ist. Det har varit full rulle på jobbet nu så man har i princip sove, ätit, jobbat, ätit, jobbat, ätit, sovit. Ja så har det sett ut den närmsta tiden hehe :P

helgen var ganska händelserik..åkte till övik i fredags efter jobbet för att gå på bio med syster. Vi såg The dark knight, SÅÅÅÅ BRA FILM. Väldigt sevärd. Batman alias christian bale är inte bara lite snygg. Sen så på lördagen blev det lite reunion med andrea och anso på stan. En god lunch på port nio :) träffade även helena och andreas nya kille :) mkt trevligt var det. Sedan var det tänkt att jag skulle åka till hsand och träffa min älskade MEN det blev ändrade planer till slut :'( så jag begav mig hemåt för mamma hade inte hunnit åkt iväg med nyckeln så jag kom in. Sedan blev det lite impuls festande på crusingen i kfors med carina och jessica. Hade riktigt trevligt iaf. Jag dränkte mina sorger i alkoholen :/ inte bra.
Fick iaf skjuts hem av min gamla klass kompis krille berg shyst shyst! Riktigt trevlig prick det! När jag kom hem satt jag och filosoferade med mamma en stund. Sedan lägg dags.
Söndagen spenderade jag bakis, snabb fika hos tess och så låg jag och saknade alex <3 ja hemfärd till svall på kvällen.

Slut på inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0