Rik igen

Igår vare ju som sagt hemfärd mot Kfors. Jag hade ju då dubbel lektion på körskolan och denna gång körde vi lite fick parkering och stadskörning. Det först nämda gick hur bra som helst men det sista..ÅT SKOGEN! jag får verkligen motorstop nästan hela tiden vid rödljusen. O så får jag panik när det står folk bakom mig..blir stressad..PALLA! Men vi får hoppas det går bättre på måndag igen. Som jag sagt tidigare så har mormor kommit till sverige och igår fick jag äntligen träffa na..gud vad kul det var att se henne igen. Sist var ju i augusti! Hon hade med sig lite gifts of course, två stycken jätte fina handdukar till badrummet och en lampa i äkta kristall. Så himla vacker...sen toppen på mosen fick jag 500 spänn av na. Till bussen, hon är för söt. Och som sagt så blire shopping på lördag i birsta oxå så det lär ju bli mer :/ man får ju lite dåligt samvete när hon köper saker hela tiden. Men det är ju faktiskt oförskämt att inte ta emot oxå ;)

Kommentarer
Postat av: Josie

Du har en snäll mormor du! Och klart du ska ta emot det du får. Hon ju ändå så gott om pengar, haha ;)

2008-04-15 @ 12:01:53
URL: http://jealousy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0